Friday, September 11, 2009

i'm HOME!!!!!!

aku tersgt la excited ni.smpai2 umah,trus bkk laptop n luah perasaan lam blog.hahhaa...
da smpai umah.ahernye beraher jgk 9mggu yg de mcm2 perasaan.pe pn,time kaseh pd pn meriam-bos plg sporting aku penah jmpe.tuk pn zaila-mmg cekgu terbaek!puan la idola saya.kalo leh,sy nk jd dtcn cam puan..tuk pn hanee-aku mmg byk la kne marah ngan dia.tp aku untung sbb dpt blaja dr dia.anak didik dtcn HKL,mmg camtu kot.nk jd hebat,kne la blaja ngn org hebat kn??pn munirah-even sekejap,tp byk mmbantu.semoga selamat lahirkn baby yg comel..
skrg,aku bakal kembali kpd idup yg 'normal'..chop,separa normal la kot.duk kolej lgi,skodeng xp lagi..lps 4 bulan ni,baru aku terpikir betape untung ngn nsb baeknye dpt duk kolej.kalo aku x bersyukur gak lps ni,mmg x sedar dek untung la...1 lgi,experience baru balik kali ni.dan aku suke ITU:p

1 comment:

  1. aku ari ni baru smpi umah..
    esk dh kene kuar umah balik..

    ReplyDelete