Tuesday, September 1, 2009

holidaylicious!!

aku sgt suke ujung mggu lps.dpt cuti 4hari.dan dikesempatan itu,aku travel dr sg petani ke kuantan.time kaseh pakcik bas krane bwk bas ngan berhemah.smpai jgk sy dgn selamatnye...
8jam lam bas,sakit urat sendi.abg seat tepi sy,maap la kalo sy tido ngn x comelnye.sy teruje nk balik.da x kesah imej ni smue.hak333..
bukak pose yg plg ke'famili'an.smue akak,abg2,ipar2 aku ade.ngn anak buah yg 8org tu,wat rumah cam nk runtuh.nsb bek la da lntai simen...bkk pose rmai2 ni ditujukn khas tuk arwah mak&ayah.aku dpt rse cam mak ngn ayah ade skali time kami berbuka.bestnye kalo dpt saat2 tu,biarpn tuk seminit.tp xpe,diaorg tetap tgk kami dr atas sane.time kaseh mak,ayah.sbb besarkn kami ngn sebaeknye.
tibe hari balik SP,rse amat berattt...takut pn hade.aku x bese.tp aku yakin ngn kaseh syg Allah.ttbe je dak seat sbelah aku tu nk gi SP gak.n dia tawu mne nk dptkn teksi.so,aku ikut dia je la.n time kaseh gak pakcik eksi,sy smpai opis ngn jayenye.punch card ttp itam lgi.mean,aku x lewat la masuk keje arini..
begitula cite sy mggu ni.cite yg sy rse amat best tuk sy.kn bgus kalo tiap2 mggu camni?

2 comments:

  1. bantuan dr langit x kire waktu dan ketika..
    rahmat tuhan..

    ReplyDelete
  2. daku turut gumbira mndgrnye
    rs mcm nk tumpang gath sekaki jgk...hehhe
    i mish juma cikk

    ReplyDelete